dolfijne dinsdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nikki Steen - WaarBenJij.nu dolfijne dinsdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nikki Steen - WaarBenJij.nu

dolfijne dinsdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nikki

09 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Na een rustige ochtend, Rob met de meiden naar het zwembad en Nancy met ons busje naar de supermarkt, zijn we vol goede moed en zin naar de dolfijnen gegaan. Nikki ging redelijk vrolijk naar binnen en wist goed wat haar te wachten stond. We hadden met een foto boekje van het therapie centrum haar goed voorbereid. Het eerste half uur heeft Nikki enthousiast met Steffi binnen gewerkt. Ze hebben geoefend met iets netjes vragen en iemand aankijken. Ook wat evenwichtspelletjes gedaan en een schema gemaakt met foto's wat Nikki in het water allemaal met Papito wilde doen. Ondertussen werden Isis en Britt opgehaald voor het zusjes programma. Samen met een vriendinnetje die ze vanmorgen in het zwembad ontmoet hadden gingen ze vol vertrouwen mee met Wendy. Daar gingen ze spelletjes doen en een soort speurtocht door het zee aquarium. Nikki ging rond 13:30 met Steffi mee naar Papito, met haar klompjes aan (gister waren de tegeltjes zo heet aan haar voetjes). Hier ging ze in tegenstelling tot gister uit zichzelf, opgewekt, het water in. De eerste 20 minuten waren genieten zowel voor haar als voor ons. Wij hadden ons verdekt opgesteld op grote afstand van haar en hebben toch nog wat film en foto's gemaakt. Vervolgens zijn wij ergens iets gaan drinken om haar echt even los te laten. Dit moet ze gevoeld hebben want we hoorden achteraf dat ze vanaf dat moment alleen maar gegild en geschreewd heeft. Wij zaten op dat moment van een vreselijk uitzicht te genieten (zie foto van het strand met de palmbomen) Natuurlijk hadden we liever naar onze grote kleine meid gekeken maar als dit beter is voor haar dan nemen we deze stap terug graag. Na afloop van de dolfijnsessie was Nikki weer erg moe en hebben we nog een goed gesprek gehad met Steffi de therapeute. Ook zij ervaart Nikki als een zeer bijzonder meisje en ziet het als een mooie grote uitdaging om deze komende week met Nikki te werken. Al met al weer een enerverende dag met mooie en moeilijke momenten. Op dit moment overheersen bij Nikki nu nog de moeilijke momenten maar we hopen dat het positieve gevoel blijft groeien. We houden jullie op de hoogte. Elke morgen kijken we weer uit naar jullie heerlijke berichten, bedankt allemaal en ze steunen ons enorm. Liefs van de Steentjes

• 09 December 2009 - 06:10

Oma Wil:

Ook ik kijk elkemorgen uit naar jullie belevenissen.Wat is het moeilijk voor jullie om je GROTE/kleine meid zo los te laten. Door jullie mooie verslag mogen wij toch om een hoekje meekijken. Ik hoop dat het vandaag weer wat beter zal gaan. hierbij een dikke knuffel van mij en veel liefs.

• 09 December 2009 - 06:18

Ton En Marjan:

Goedemorgen lieverds,
    Het is hier nu zeven uur en heb net Klaartje uit gelaten. Dat meissie vermaakt zich best bij ons. Wat een enerverende dagen maken jullie mee, maar wel geweldig om dit allemaal mee te maken. En ons door dit mooie systeem mee te laten genieten. We duimen dat het morgen weer beter zal gaan. Heeeeeeel veel liefs en een dikke kus van ons

• 09 December 2009 - 06:54

Diona:

Goeiemorgen van de Steentjes,
    Zo te horen gaat Nikki echt wel wennen aan haar grote vis. Wel moeilijk voor jullie om haar zo los-achter te laten, maar kan me voorstellen dat het wel goed is ook voor haar. Begin best jaloers te worden hoor, jullie daar lekker warm, wij hier regen, regen en nog eens regen. Maar jullie verdienen het hoor.
    Dikke kus aan iedereen

• 09 December 2009 - 07:53

Yvonne:

Hey,

Wat is dit toch leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie mooie en bijzondere vakantie.Wil je tegen Nikki zeggen dat ik waanzinnig trots op haar ben en haar vandaag heel veel succes toe wensen. En groetjes aan de meiden en jullie.

Gr. Yvonne

• 09 December 2009 - 08:42

Koos & Linda:

Het blijft toch bijzonder om zo mee te mogen beleven via deze site. Weer een dag met hoogte- en dieptepunten, maar het ging al een stuk beter! Blijf positief, maar maak ook ruimte voor jullie eigen emoties. Fijn dat Isis & Britt ook met vertrouwen meegingen met Wendy.
    Ik had gisteren al positieve energie gestuurd en zal dat straks weer doen. Lieve groetjes van Koos & Linda

• 09 December 2009 - 08:54

Monique:

Hoi familie vd Steen,

Leuk om zo de belevenissen te lezen.
    Nikki is in goede handen bij Steffi en Papito.Ik hoop, dat ze net zoveel plezier gaat beleven als Yannick heeft gehad.
    Steffi en Papito zijn kanjers. Geniet van alles op dat mooie eiland en heel veel plezier voor allemaal.
    Dikke kus van Yannick voor Papito.
    Groetjes Monique en de rest van de familie.
    Face2Face Travel Dronten

• 09 December 2009 - 10:54

Ina Leegwater:

Lieve Steentjes,
    Wat een verhalen en dit wordt echt onvergetelijk!!! en wat een heerlijk huisje. Daar kan je lekker bijkomen van al die emoties die er zijn!! Ook bij mij hoor, zijn de emoties er als ik het lees.!!geweldig dat het zo goed gaat met de drie meiden.:-D
    Heel veel liefs van in@

• 09 December 2009 - 11:52

Brig:

Heeeeeeeeeey
    31 graden!!!bah wat warm....tijd om terug te komen en te genieten van de ijsbaan die in heerhugowaard neergelegd gaat worden! bij ons is het ook best warm alleen hebben wij geen zonnebrand nodig!
    wat positief..dat nikje het al wat leuker gaat vinden!! echt op zijn nikkies....eerst eng...dan een beetje leuk dan nog leuker en over 11 dagen wil ze niet meer weg!!
    en wil zij haar grote vis mee naar huis nemen!! past best wel hoor, in het bad bij jullie. nou, geniet ervan....wij hebben de kerstboom opgezet!! misschien kunnen jullie wat ballen in die palmbomen hangen
    doei
    brig en de rest van de fam.

Renate:

wat is internet toch een geweldig iets, we krijgen bijna het gevoel dat we er zelf bij mogen zijn en om een hoekje meekijken en het kacheltje aan natuurlijk ,het is hier wel heel wat graadjes kouder.het is wel heel gaaf en ik denk dat jullie super trots zijn als jullie nikki zo in het water zien met papito ik vind het waanzinnig dapper dikke kus en tot morgen jullie vriendinnetje uit alkmaar

• 09 December 2009 - 16:16

Marjon:

Hallo Steentjes.
    Wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen.
    Het moet toch dol-fijn zijn om met een dolfijn te zwemmen. Weer eens wat anders als met een labrador.
    Bij ons was alles donker en regenachtig vandaag.
    Wel een voordeel voor de kerstverlichting die straks in de boom gaat. Voor jullie een nieuwe dimensie, kersballen in de palmboom.
    Nou geniet lekker en wij blijven de stukjes dagelijks bijhouden.
    Ik ben benieuwd naar de volgende foto's.

Groetjes van Marjon en de Veemannen.

• 09 December 2009 - 19:03

Caroline:

Hallo daar, jullie in dat warme land, hier een bericht uit het koude Nederland!!!!
    Wat een ervaringen voor Nikki. Hopelijk wordt het elke dag een stukje beter.....en dan wil ze volgende week een dolfijn mee naar huis!!!!

Groetjes aan iedereen, van iedereen hier.

• 09 December 2009 - 19:19

Mart En Ria:

Geweldig om jullie verslagen te lezen,enorm fijn dat dit voor jullie mogelijk is. Geniet er maar van, wat de resultaten ook mogen zijn, dit kan niemand jullie meer afnemen.
    Laat jullie koesteren door de zon, ik krijg acuut heimwee naar het eiland als ik jullie verslag lees en de foto's zie. Groetjes Mart en Ria

• 09 December 2009 - 19:36

Elma:

Dat klinkt allemaal weer heel goed. Maar weten jullie wel dat wij hier ook nieuwtjes hebben en die willen we jullie graag vertellen. Sandra haar babytje is dinsdagmiddag geboren. Het is een jongentjes en hij heet Jayden. Hij is 3300 graam en met kind, moeder en vader gaat alles goed. Sandra en Jayden moeten nog wel een paar dagen in het ziekenhuis blijven want hij is 4 weken te vroeg geboren, maar we zijn allemaal heel blij dat alles nu zo goed is gegaan. Ik denk dat isis en britt dit wel een heel leuk nieuwtje zullen vinden. Als we meer weten zal ik het zeker doorgeven. geniet intussen met volle teugen.
    Liefs, Elma

• 10 December 2009 - 18:11