Ziek!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Nikki Steen - WaarBenJij.nu Ziek!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Nikki Steen - WaarBenJij.nu

Ziek!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nikki

17 November 2009 | Nederland, Heerhugowaard

helaas, helaas. Waar we al bang voor waren is toch nog gebeurd. Na Nancy, Isis en Britt heeft Nikki nu ook de griep te pakken. Flinke koorts, veel hoesten, keelpijn en weinig fut. Ze spreekt nu wel vloeiend mexicaans. In overleg met de huisarts hebben we besloten om a.s. zaterdag niet op reis te gaan. Na flink wat bellen en emailen is het gelukt om alles 2 weken op te schuiven. We zullen dus nu op 5 december wegvliegen. Van ons saldo blijft steeds minder over.
Voorlopig dus nog geen dolfijnen, eerst maar even uitzieken. Als er voor 5 december nieuwe ontwikkelingen zijn zien jullie het hier wel weer verschijnen. Tot schrijfs!

• 17 November 2009 - 19:28

Herman / Brigitte:

Wat balen. Koffers al ingepakt en niet weg kunnen. Gelukkig kunnen jullie wel op de verjaardag van Sinterklaas weg. Dat moet toch goed gaan. Anders gewoon Sinterklaas mailen of jullie een stukje mee mogen. Sterkte.

• 17 November 2009 - 20:22

Monique :

Hallo familie van der Steen,
    Ik wens jullie veel beterschap. Gelukkig hebben we alles naar vertrek 5 december om kunnen zetten . Snel opknappen en dan lekker op reis naar het mooie, warme Curacao.
    groetjes Monique van Face2Face Travel in Dronten

• 17 November 2009 - 21:59

Diona:

Jeetje wat jammer zeg. Ik hoop dat ze snel opknapt. Gelukkig hebben jullie alles kunnen verzetten.
    Sterkte met Nikki

• 18 November 2009 - 06:36

Yvonne Hondenschool:

Hey,

Nikki ik wens je van harte beterschap en snel weer opknappen. De dolfijnen wachten op je tot je weer beter bent en aan de andere kant wat een geweldig Sinterklaas cadeau.

Liefs Yvonne, Boeddha, Mauri xx

• 18 November 2009 - 07:26

Opa Ton & Oma Marjan:

Jammer he maar we houden de moed erin want Rob jij bent nog griepvrij samen met jullie hondje Klaartje!

• 18 November 2009 - 09:25

Karen Van Deuren:

Oh, heel vervelend voor jullie allemaal.
    Hoop dat het rondje griep snel jullie gezin verlaat om lange tijd niet meer terug te keren.

Liefs Karen

• 23 November 2009 - 10:18

Mietzel:

Arme Nikki, maar de dolfijnen zijn geduldig en wat is er nou mooier dan op 5 december weg te gaan, een heel speciaal kado!!
    Word maar gauw weer beter!!!

• 23 November 2009 - 13:15

Kees:

Heel veel beterschap en veel plezier alvast op 5 december. Geniet van deze geweldige reis.

Groet,
    Cora, Kees, Charlotte en Mirthe

• 24 November 2009 - 20:22

Henk:

nou leuk hoor daar gaan we zeker op letten.
    gr Henk

• 28 November 2009 - 13:44

Richard En Lianda:

Beste familie Van der Steen,
    Goede reis volgende week en veel succes met de therapie van Nikki. Geniet er ook vooral van. Wij zullen jullie belevenissen volgen. En doe namens ons en Mika even de groeten aan GeeGee en Maike.

Groeten, Richard en Lianda